(entry lama baru jumpa dalam draft huhuhu)
da lma aku cari poem neh.then terserempak ngn cik poem neh kat blog org..trs copy n paste tanpa byk ceta huhu..ceta pasai poem neh, dl time muda2 dl la kan cewah..skunk bkn tua tp mature huhu...alkisah ms dip dl my roomate kasi poem neh kat pak we dia..dia siap wat kad lg n hias cantik2..then aku bc la poem neh trs terpikat kat cik poem neh..so mula pasang niat dlm ati nk kasi poem neh kat sapa2 y jadi pak we aku..ms 2 still single n available lagik..then bl da berpacaran n kasi la poem neh kat dia..cari punya cari xjumpa lak...cess xdpt la nk kasi kat pak we aku aka skunk da jdi husband aku...so da jmpa neh nk kasi kat kakasih atiku la... huhuhu
I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate it when you stare

I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind
I hate you so much that it makes me sick
It even makes me rhyme.

I hate the way you're always right
I hate it when you lie
I hate it when you make me laugh
Even worse when you make me cry.

I hate the way you're not around
And the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you.

Not even close, not even a little bit, not even at all!!
da lma aku cari poem neh.then terserempak ngn cik poem neh kat blog org..trs copy n paste tanpa byk ceta huhu..ceta pasai poem neh, dl time muda2 dl la kan cewah..skunk bkn tua tp mature huhu...alkisah ms dip dl my roomate kasi poem neh kat pak we dia..dia siap wat kad lg n hias cantik2..then aku bc la poem neh trs terpikat kat cik poem neh..so mula pasang niat dlm ati nk kasi poem neh kat sapa2 y jadi pak we aku..ms 2 still single n available lagik..then bl da berpacaran n kasi la poem neh kat dia..cari punya cari xjumpa lak...cess xdpt la nk kasi kat pak we aku aka skunk da jdi husband aku...so da jmpa neh nk kasi kat kakasih atiku la... huhuhu
I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate it when you stare

I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind
I hate you so much that it makes me sick
It even makes me rhyme.

I hate the way you're always right
I hate it when you lie
I hate it when you make me laugh
Even worse when you make me cry.

I hate the way you're not around
And the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you.

Not even close, not even a little bit, not even at all!!
